Modalitati de livrare

Livrare Strongo

Produsele grele si fragile pot fi livrate la domiciliu cu serviciul de livrare Strongo prin partenerul integrat KLG Europe, livrarea este gratuita.

Toate comenzile de pe diplon.ro vor fi livrate pe tot teritoriul Romaniei prin curier rapid sau prin partenerul integrat KLG Europe.

Livrarea se face pana in casa, soferul livrator va ajuta la descarcarea produselor din masina. Livrarea se va face cu doua persoane pentru produsele agabaritice.

Prin intermediul serviciului Strongo, clientii  vor beneficia de livrari in regim “door-to-door”, ramburs prin cont colector sau numerar, deschiderea coletului la livrare, preluarea ambalajelor si retur de documente.

Prin intermediul serviciului Strongo, livrarea se face rapid in maxim 5 zile lucatoare inclusiv in zonele greu accesibile.

Satisfactie Garantata

Clentii nemultumiti de achizitia lor isi pot returna produsele, fara intrebari.

Daca ati cumparat un produs sau un serviciu online aveti, dreptul de a anula si returna comanda in termen de 14 zile, indiferent de motiv si fara nicio justificare.

Livrare Rapida

Produsele comercializate de catre Diplon sunt livrate folosind servicii de curierat rapid.
Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original.

Pentru produsele agabaritice livrarea se face in maxim 5 zile lucratoare de Luni pana Vineri.

Pentru orice alt tip de produs vandut de Diplon livrarea se face in 24-48 de ore de la momentul plasarii comenzii. 

Termenele de livrare:

Produsele cu status “ IN STOC”, ce se afla in depozitul magazinului, termenul de livrare este stabilit in functie de localitate si judet de unde este plasata comanda. Livrarea produselor se va face in timpul zilelor lucratoare de Luni- Vineri intre 8:00 si 17:00.

 Cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel cu privire la momentul livrarii,  Vanzatorul livreaza produsele transferand posesia fizica sau controlul asupra produselor catre Client, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, in decurs de cel mult 30 de zile de la incheierea contractului.(odu 34/2014).

Daca informatiile de livrare furnizate se vor dovedi eronate sau incomplete, nu putem garanta onorarea comenzii in timpul stabilit. Vom incerca sa contactam Cumparatorul, pentru a stabili o noua data de livrare. Daca nu avem un raspuns din partea Cumparatorului in maxim 48 ore, ne rezervam dreptul de a anula comanda.

 

Verificarea coletului la livrare:

In cazul in care coletele prezinta urme de deteriorari majore sau numarul de colete nu corespunde cu cel specificat in documente, Cumparatorul este sfatuit sa refuse coletul la primire, si sa redacteze un proces verbal constatator in prezenta curierului.

Vanzatorul ofera cumparatorului posibilitatea de a deschide coletul la livrare

Rugam sa ne instiintati prin mail la adresa de email info@diplon.ro despre acest incident in termen de maxim 3 ore.

In cazul coletelor fragile fara deteriorari sau cu deteriori minore ale ambalajelor, Cumparatorul sa solicite deschiderea coletului. Diplon SRL pune la dispozitia Cumparatorului DESCHIDEREA COLETULUI.

In cazul in care produsul este afectat se refuza primirea, si se redacteaza procesul verbal, in caz contrar, produsul nu poate fi schimbat.

Daca curierul refuza intocmirea procesului verbal, va rugam sa ne comunicati cat mai rapid, in scris la adresa de email info@diplon.ro