Politica de retur

Politica de retur

Diplon SRL respecta prevederile ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si confera consumatorului (persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii) dreptul de retur al produselor achizitionate de pe diplon.ro. Returnarea produselor se poate face inclusiv in urmatoarele situatii:

Ati primit alt produs / alte produse: in cazul in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de catre Diplon SRL;

Produsul este defect;

Renuntarea la cumparare reprezinta un serviciu oferit clientilor Diplon. Prin acest serviciu, clientii Diplon pot returna in termen de 14 zile calendaristice produsele cumparate de pe site-ul nostru.

Returnarea produsului se face in ambalajul original avand toate elementele de protectie a produsului, infoliat ptr. protejarea ambalajului pe timpul transportului, insotit de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care v-au fost livrate, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de vanzator doar in cazul in care produsul primit a fost altul decat cel comandat sau a prezentat vicii ascunse, taxele revin vanzatorului.

Daca marfa comandata este returnata si prezinta urmatoarele defecte:

- zgariata, taiata, murdara, cu urme de lovituri sau crapata, socuri electrice sau mecanice, lipsuri cantitative sau orice alte deteriorari cauzate din culpa cumparatorului, ne rezervam dreptul de a nu accepta returul urmand reexpedierea produsului pe cheltuiala cumparatorului sau daca produsul prezinta urme de folosire, ne rezervam dreptul de a retine o taxa pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului in regim de second-hand.

Cererile de returnare vor fi solutionate intr-un termen de 14 de zile de la data comunicarii catre Diplon SRL la info@diplon.ro sau la telefonul de contact 0725549045.

 Pe baza detaliilor de identificare a comenzii, un operator va va indica locatia Diplon unde trebuie returnate produsele. Returul il puteti face direct in depozit sau, daca preferati, prin curier la adresa indicata. In unele situatii este posibil si returul cu flota proprie. Va rugam sa consultati operatorul pentru a alege metoda potrivita de transport. 

Dupa returnarea produselor si receptionarea lor in depozitul Diplon, vom efectua rambursarea prin transfer bancar in contul bancar indicat de cumparator; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. 

 

Eventuale nelamuriri si reclamatii

In cazul in care aveti nelamuriri sau chiar nemultumiri cu privire la un produs achizitionat de pe diplon.ro, va rugam sa expediati un email in acest sens la adresa info@diplon.ro, in care sa mentionati cat mai multe detalii in baza carora sa putem procesa mesajul dumneavoastra. Va rugam sa va specificati numele complet, numarul de comanda, pe care li gasiti in mesajul de confirmare primit de la diplon.ro in urma validarii comenzii dumneavoastra, data plasarii comenzii, metoda si data de livrare, precum si motivul nemultumirii sau sugestia pe care doriti sa o faceti. Toate aceste informatii vor facilita comunicarea dintre dumneavoastra si Diplon SRL, motiv pentru care va rugam sa verificati cu atentie inserarea lor integrala si corecta in mesajul dumneavoastra.